Nowy SystemSix Cannondale

Nowy SystemSix Cannondale

Nie żartujemy, to naprawdę jest najszybszy rower szosowy na świecie.

Najszybszy nie tylko w tunelu aerodynamicznym i nie tylko pod kilkoma wybranymi zawodnikami w ściśle określonych warunkach, ale najszybszy wszędzie i dla wszystkich spragnionych prędkości. Nazywaj to redukcją oporów. Nazywaj przewagą aerodynamiczną. My nazywamy to darmową prędkością, która stanowi kulminację wieloletniego, systemowego podejścia do wydajności i osiągów, przekładającego się na realne zastosowania. To pokaz tego, co można osiągnąć, gdy cała maszyna – a nie tylko rama i widelec – zostanie zoptymalizowana do jednego celu: dostarczania prawdziwej prędkości, prawdziwym kolarzom, w prawdziwym świecie, prawdziwie szybko.

Prędkość na szóstkę.

Nowy system SystemSix jest najlepszym przykładem tego, że na końcowy wynik składa się znacznie więcej, niż suma części. Jego doskonałość wynika z zastosowania pełnej integracji i projektowania systemowego. Sześć punktów, sześć spójnie działających elementów. Rama. Widelec. Wspornik siodła. Kierownica. Mostek. Koła. Zaprojektowane jako nierozłączna całość, aby razem pokonać wspólnego wroga: opór aerodynamiczny, zapewniając jednocześnie właściwości jezdne, responsywność i wybuchową wydajność niezbędną, aby każdy wat w nogach wykorzystać w stu procentach. Ponieważ stworzenie samej ramy i widelca aero nigdy nie przyniosłoby takich wyników, jakie zakładaliśmy. I osiągnęliśmy. Krótko mówiąc, SystemSix zapewnia większą prędkość, w większej liczbie sytuacji, niż jakikolwiek inny rower dostępny na rynku.

Nowy SystemSix
02.07.2018
Nadszedł czas nowego SystemSix. Z dumą możemy powiedzieć, że ten owoc wyścigowych doświadczeń to absolutnie najbardziej aerodynamiczny, efektywny i najszybszy na rynku rower szosowy dopuszczony przez UCI.

Cannondale SystemSix

Nie żartujemy, to naprawdę jest najszybszy rower szosowy na świecie.

Najszybszy nie tylko w tunelu aerodynamicznym i nie tylko pod kilkoma wybranymi zawodnikami w ściśle określonych warunkach, ale najszybszy wszędzie i dla wszystkich spragnionych prędkości. Nazywaj to redukcją oporów. Nazywaj przewagą aerodynamiczną. My nazywamy to darmową prędkością, która stanowi kulminację wieloletniego, systemowego podejścia do wydajności i osiągów, przekładającego się na realne zastosowania. To pokaz tego, co można osiągnąć, gdy cała maszyna – a nie tylko rama i widelec – zostanie zoptymalizowana do jednego celu: dostarczania prawdziwej prędkości, prawdziwym kolarzom, w prawdziwym świecie, prawdziwie szybko.

Cannondale SystemSix

Prędkość na szóstkę.

Nowy system SystemSix jest najlepszym przykładem tego, że na końcowy wynik składa się znacznie więcej, niż suma części. Jego doskonałość wynika z zastosowania pełnej integracji i projektowania systemowego. Sześć punktów, sześć spójnie działających elementów. Rama. Widelec. Wspornik siodła. Kierownica. Mostek. Koła. Zaprojektowane jako nierozłączna całość, aby razem pokonać wspólnego wroga: opór aerodynamiczny, zapewniając jednocześnie właściwości jezdne, responsywność i wybuchową wydajność niezbędną, aby każdy wat w nogach wykorzystać w stu procentach. Ponieważ stworzenie samej ramy i widelca aero nigdy nie przyniosłoby takich wyników, jakie zakładaliśmy. I osiągnęliśmy. Krótko mówiąc, SystemSix zapewnia większą prędkość, w większej liczbie sytuacji, niż jakikolwiek inny rower dostępny na rynku.

Cannondale SystemSix

Szybszy na podjazdach.

Dzięki przewadze aerodynamicznej, SystemSix jest szybszy od lekkich wspinaczkowych szosówek, takich jak nasz SuperSix EVO, na każdym wzniesieniu o nachyleniu do 6%, lub większym, zależnie od stosunku mocy do wagi zawodnika. W praktyce, średnie nachylenie podjazdów kategorii HC w Tourze rzadko przekracza 7-8%.

Szybszy na zjazdach.

Na zjeździe o nachyleniu 5% pokonywanym z prędkością 60 km/h, kolarz na nowoczesnym lekkim rowerze jak EVO, musiałby wygenerować ponad 300 watów tylko po to, aby nadążyć za pedałującym z regeneracyjnym obciążeniem 200 W zawodnikiem na SystemSix. Oznacza to, że jadąc na SystemSix, faktycznie się regenerujesz, zostawiając cierpienie rywalom.

Szybszy na płaskim.

W porównaniu z nowoczesnym, lekkim rowerem wyścigowym, takim jak nasz SuperSix EVO, przy prędkości 48 km/h SystemSix oszczędza ponad 50 watów. To ogromna różnica, biorąc pod uwagę przeciętną funkcjonalną moc progową (FTP) zaawansowanego amatora wynoszącą około 350 watów. Nawet podczas draftingu, wciąż zyskujesz do 60% tej przewagi. Jeśli nie jesteś na bieżąco z pomiarem mocy, zaufaj nam – to wystarczająco dużo, żeby od razu zauważyć różnicę.